Joga I & II

Joga I ir II yra skirta pradedantiesiems ir jau kurį laiką praktikuojantiems. Šių pamokų metu daug dėmesio skiriama teisingam asanų, jogos pozicijų, atlikimui, mokomasi koncentruoti dėmesį į kvėpavimą, akcentuojamas lėtas perėjimas nuo vienos pozicijos prie kitos. Idealu tiems kas niekad nėra bandę jogos, taip pat ir tiems kurie nori geriau pažinti savo kūną ir pagerinti kvėpavimo ir judesių integraciją.

Joga II & III

Joga II ir III yra skirta mokiniams, kurie jau kurį laiką praktikuoja jogą. Taip pat gali būti tinkama ir tiems kurie turi gerą fizinį pasiruošimą, nors jogą praktikuoja dar visai neseniai. Norint prisijungti prie pažengusiųjų jogos II ir III, svarbu suprasti kvėpavimo ir judesių integraciją jogos metu, ir žinoti dažniausiai pasitaikančias jogos pozicijas, t.y. išmanyti pagrindines kūno padėtis jų metu.

Pilatesas

Pilates treniruotės yra skirtos pradedantiesiems ir jau praktikuojantiems. Treniruočių metu lavinamas lankstumas, pusiausvyra, jėga ir kvėpavimo funkcija. Viena iš pagrindinių priežasčių kodėl Pilatesas yra toks populiarus visame pasaulyje yra tai, kad Pilateso treniruotės mažina nugaros skausmus. Kiekvienas pratimas yra atliekamas susikaupus, derinant kvėpavimą ir judesį, įtraukiant giliuosius kūno raumenis kurie būtent ir yra atsakingi už laikyseną ir stuburo sveikatą.
Moksliniais tyrimais yra įrodyta, kad Pilateso pratimai yra naudingi reabilitacijoje. Todėl vis daugiau kineziterapeutų naudoja juos savo gydymo metodikoje.

Kuksando meditacija

Tai korėjiečių tūkstantmetė kūno lavinimo pratimų, specialaus kvėpavimo, meditacijos ir kovos menų sistema, ugdanti tvirtą, ištvermingą, stiprios fizinės ir dvasinės sveikatos žmogų.Kuksando praktika susideda iš trijų dalių. Pirmoji dalis –  pratimai, kurie atpalaiduoja ir sušildo kūną, padeda sukoncentruoti mintis. Antroji dalis – kvėpavimo meditacija tam tikrose kūno pozose. Pradedantieji atlieka 25 pozas, o iš viso yra 433 kvėpavimo pozos, kurias moka aukščiausiojo lygio meistrai.Trečiojoje dalyje meditacijos metu sukaupta energija paskirstoma po visą kūną. Toks efektas pasiekiamas fizinius pratimus jungiant su kvėpavimo technika, kuomet judesio metu yra sulaikomas kvėpavimas. Kuksando praktikos pabaigoje daromi penki pratimai, skirti nukreipti sukauptą energiją į skirtingas organų grupes: inkstus ir šlapimo pūslę, širdį ir plonąsias žarnas, kepenis ir tulžies pūslę, plaučius ir storąją žarną, blužnį ir skrandį.
Tarp nesibaigiančių reikalų,  streso ir persekiojančių deadline’ų, laikas sau, sugrįžti į tą vidinę ramybę, pailsėti.
Kuksando meditacijos kainos skiriasi nuo įprastų grupinių užsiėmimų, prašome teirautis žinute info@downtownyoga.lt arba mūsų Facebook paskyroje.