Siekiantiems pagilinti savo praktiką ir iš jos gauti daugiau: seminarai ir stovyklos

Rezervacija seminarui patvirtinama tik atlikus išankstinį mokėjimą. Visos meditacijos ir kvėpavimo praktikos pritaikytos ir pradedantiesiems

Meditacijų ir kvėpavimo praktikų šeštadienis studijoje (kovo 4d. 10:00 – 17:30)

Kviečiame visus ieškančius vidinės ramybės jausmo, siekiančius sumažinti streso, nerimo ir įtampos įtaką savo gyvenime į dienos trukmės tylos, meditacijų ir kvėpavimo praktikų stovyklą mūsų studijoje Vilniuje. Programą sudarėme rendamiesi ne tik tūkstančius metų siekiančiomis žiniomis iš Rytų išminties, bet ir naujausiais moksliniais tyrimais, kurie patvirtina gilią meditacijos ir kvėpavimo praktikų naudą visam organizmui.
Programa:
10:00 – 11:30 kūną pažadinanti ir mintis nuraminanti Vinyasa joga su Viloma pranayama ir Tibeto dainuojančių dubenų meditacija
11:30 – 11:40 pertraukėlė
11:40 – 13:30 Nadi Shodhana pranayama, Bhramari pranayama, kūno skenavimo relaksacija ir dėmesingumo meditacija (“Mindfulness meditation”)
13:30 – 14:15 pietūs studijoje (vegatariškas maitinimas, arbata)
14:15 – 15:15 paskaita: “Meditacijos pagrindai ir filosofija: kas yra meditacija pagal Rytų išmintį kokia ji pagal Vakarų supratimą, kaip taisyklingai medituoti, kaip pasirinkti tinkamą meditaciją ir kaip palaikyti reguliarią praktiką”
15:15 – 15:30 pertraukėlė
15:30 – 16:50 Kuksando mankšta paruošianti meditacijai, švieselių vizualizacijos relaksacija, kvėpavimo stėbėjimo meditacija (“Focused attention meditation”)
16:50 – 17: 30 autogeninė relaksacija pagal Johannes Schultz metodą ir Kalno meditacija
17:30 – 17:45 dienos stovyklos pabaiga.

Darbo dienomis vykstantys grupiniai užsiėmimai ir jų tvarkaraštis

Pasirinkite pamoką kurioje norite sudalyvauti ir rezervuokite sau vietą. Išsankstinis mokėjimas nebūtinas, galima mokėti studijoje

Joga I & II

Joga I ir II yra skirta pradedantiesiems ir jau kurį laiką praktikuojantiems. Šių pamokų metu daug dėmesio skiriama teisingam asanų, jogos pozicijų, atlikimui, mokomasi koncentruoti dėmesį į kvėpavimą, akcentuojamas lėtas perėjimas nuo vienos pozicijos prie kitos. Idealu tiems kas niekad nėra bandę jogos, taip pat ir tiems kurie nori geriau pažinti savo kūną ir pagerinti kvėpavimo ir judesių integraciją.

Joga II & III

Joga II ir III yra skirta mokiniams, kurie jau kurį laiką praktikuoja jogą. Taip pat gali būti tinkama ir tiems kurie turi gerą fizinį pasiruošimą, nors jogą praktikuoja dar visai neseniai. Norint prisijungti prie pažengusiųjų jogos II ir III, svarbu suprasti kvėpavimo ir judesių integraciją jogos metu, ir žinoti dažniausiai pasitaikančias jogos pozicijas, t.y. išmanyti pagrindines kūno padėtis jų metu.

Pilatesas

Pilates treniruotės yra skirtos pradedantiesiems ir jau praktikuojantiems. Treniruočių metu lavinamas lankstumas, pusiausvyra, jėga ir kvėpavimo funkcija. Viena iš pagrindinių priežasčių kodėl Pilatesas yra toks populiarus visame pasaulyje yra tai, kad Pilateso treniruotės mažina nugaros skausmus. Kiekvienas pratimas yra atliekamas susikaupus, derinant kvėpavimą ir judesį, įtraukiant giliuosius kūno raumenis kurie būtent ir yra atsakingi už laikyseną ir stuburo sveikatą.

Kuksando meditacija

Tai korėjiečių tūkstantmetė kūno lavinimo pratimų, specialaus kvėpavimo, meditacijos sistema, ugdanti tvirtą, ištvermingą, stiprios fizinės ir dvasinės sveikatos žmogų. Kuksando praktika susideda iš trijų dalių. Pirmoji dalis –  pratimai, kurie atpalaiduoja ir sušildo kūną, padeda sukoncentruoti mintis. Toliau seka kvėpavimo meditacija tam tikrose kūno pozose. Galiausiai meditacijos metu sukaupta energija paskirstoma po visą kūną.  Tarp nesibaigiančių reikalų, streso ir persekiojančių darbų, laikas atgauti vidinę ramybę, pailsėti.

 

Online pamokos

Joga, pilates ir meditacija

Savo kūną suprasti užtrunka daug laiko, praktikos ir svarbiausia žinių. Downtown Yoga online platforma padės pažinti savo kūną ir palaikys motyvaciją norintiems praktikuoti reguliariai.

Online pamokos