2019m. Kovo 2d.: Įvadinis jogos seminaras pradedantiesiems

11:00 – 14:30
Šis seminaras skirtas tiems, kas nori pradėti užsiimti joga. Seminaro tikslas yra supažinti su joga, asanomis, meditacija. Taip pat nustatyti kokioje būklėje kūnas yra dabar, suprasti ar yra raumenų disbalansas, laikysenos problemų ar kvėpavimo disfunkcija kurie gali įtakoti jūsų praktiką. Dirbsime ypač mažose grupėse tam, kad gautumėte kuo daugiau individualių korekcijų, kurias vėliau galėsite pritaikyti grupinių užsiėmimų metu.
Seminaro metu:
 įvertinsime laikyseną, atliksime dinaminius testus;
nustatysime kvėpavimo modelį;
 išmoksime saulės pasveikinimą (Surya Namaskar);
 aptarsime jogos filosofiją, ir kuo joga skiriasi nuo įprastos mankštos;
 susipažinsime su meditacijos pagrindais.

2019m. Kovo 16d.: Jogos įvadas pradedantiesiems II dalis

11:00 – 14:30
Šis seminaras skirtas jau dalyvavusiems pradedančiųjų įvado pirmojoje dalyje.  Toliau gilinsime asanų praktikos pagrindus, daugiau dėmesio skirsime kvėpavimui ir jo pritaikymui skirtingose pozicijose.
Seminaro metu:
išmoksime stovimas pozicijas (Trikonasana, Warrior I, Warrior II, Warrior III);
atliksime kvėpavimo pratimus su elastinėmis juostomis;
pereisime prie sėdimų pozicijų, sužinosime kodėl jos yra sudėtingesnės nei stovimos;
išmoksime saugiai atlikti susisukusias pozicijas;
aptarsime koks yra pagrindinis jogos tikslas, ir kodėl yra tiek įvairių jogos rūšių;
-sužinosime kaip judėti, kad judėjimas gerintų savijautą ir padarytų mus sveikesniais.
Registracija į seminarą patvirtinama tik atlikus išankstinį apmokėjimą.
Rezervuoti sau vietą

Joga I & II

Joga I ir II yra skirta pradedantiesiems ir jau kurį laiką praktikuojantiems. Šių pamokų metu daug dėmesio skiriama teisingam asanų, jogos pozicijų, atlikimui, mokomasi koncentruoti dėmesį į kvėpavimą, akcentuojamas lėtas perėjimas nuo vienos pozicijos prie kitos. Idealu tiems kas niekad nėra bandę jogos, taip pat ir tiems kurie nori geriau pažinti savo kūną ir pagerinti kvėpavimo ir judesių integraciją.

Joga II & III

Joga II ir III yra skirta mokiniams, kurie jau kurį laiką praktikuoja jogą. Taip pat gali būti tinkama ir tiems kurie turi gerą fizinį pasiruošimą, nors jogą praktikuoja dar visai neseniai. Norint prisijungti prie pažengusiųjų jogos II ir III, svarbu suprasti kvėpavimo ir judesių integraciją jogos metu, ir žinoti dažniausiai pasitaikančias jogos pozicijas, t.y. išmanyti pagrindines kūno padėtis jų metu.

Pilatesas

Pilates treniruotės yra skirtos pradedantiesiems ir jau praktikuojantiems. Treniruočių metu lavinamas lankstumas, pusiausvyra, jėga ir kvėpavimo funkcija. Viena iš pagrindinių priežasčių kodėl Pilatesas yra toks populiarus visame pasaulyje yra tai, kad Pilateso treniruotės mažina nugaros skausmus. Kiekvienas pratimas yra atliekamas susikaupus, derinant kvėpavimą ir judesį, įtraukiant giliuosius kūno raumenis kurie būtent ir yra atsakingi už laikyseną ir stuburo sveikatą.
Moksliniais tyrimais yra įrodyta, kad Pilateso pratimai yra naudingi reabilitacijoje. Todėl vis daugiau kineziterapeutų naudoja juos savo gydymo metodikoje.

Meditacija

Pradžioje lengvi tempimo pratimai, tuomet seka relaksacija ir galiausiai pradedam meditaciją. Downtown Yoga pasitelkia įvairias technikas – dėmėsingumo meditaciją, autogeninę relaksaciją, “self-transcending” meditaciją. Kruopščiai sudėliota programa padės Jums visiškai atsipalaiduoti.
Tarp nesibaigiančių reikalų,  streso ir persekiojančių deadline’ų, laikas sau, sugrįžti į tą vidinę ramybę, pailsėti.

Joga Basics

Karts nuo karto susitinkam mini jogos seminarams. Ši pamoka skirta absoliučiai visiems, ypač naudinga jogos naujokams. Kiekvienas seminaras turi pagrindinė temą į kurią gilinsimės. Pavyzdžiui, Joga Basics – kvėpavimas, Joga Basics – Karys I, Karys II ir Karys III ir t.t.

Joga RnB

Penktadienio vakarais, kad pasikrautum savaitgaliui. Kol judėsi per jogos asanas, įsijausti padės RnB ir Rap muzika, James Blake, SZA, Frank Ocean, Kendrick Lamar, ABRA ir kt.
Kadangi ši pamoka yra Vinyasa tipo, tai yra, tempas yra šiek tiek greitesnis, svarbu, kad jau būtum išbandęs jogą prieš tai. Jeigu nesi tikras ar ši pamoka tau tinkama, raštelk mums, patarsim, padėsim.