was successfully added to your cart.

Visi mūsų kūno sąnariai, įskaitant stuburą yra apsupti raumenimis. Susitraukdami ir atsipalaiduodami raumenys leidžia kūnui judėti. Šios sistemos veikla dažnai sutrinka ilgai nekeičiant kūno padėties, pavyzdžiui:

  1. Sėdint
  2. Ilgą laiką atliekant vienodus judesius
  3. Dirbant fizinį darbą
  4. Ilgai būnant „priverstinėje“ padėtyje
  5. Netaisyklingai sportuojant

To pasekoje keičiasi raumenų ir raiščių įtampa: vieni sutrumpėja, kiti įsitempia. Dėl to kaulų, sąnarių ir sausgyslių padėtis darosi netaisyklinga, stuburo slanksteliai pasvyra, pasisuka apie savo ašį ir taip užsifiksuoja. Stuburas yra sudėtingos kaulų ir raumenų sistemos dalis. Jei pažeidžiama stuburo sritis, vadinasi, yra problemų raumenyse. Slankstelį galima atstatyti, bet raumenys vėl pakeis jo padėtį. Kai sutrinka fiziologiniai judesiai, paslankumas kuria nors kryptimi darosi ribotas. Iš pradžių jaučiamas diskomfortas, vėliau – skausmas.

Dažnai žmonės griebiasi nuskausminamųjų, tačiau nors ir veiksmingi pradžioje, skausmo priežasties jie nepašalina. Svarbiausi mūsų organizmo vaistai  – teisingai atliekami fiziniai pratimai. Jie stiprina raumenis, gerina elastines savybes, didina stuburo sąnarių judesių amplitudę, stuburo lankstumą. Pratimų metu centrinėje nervų sistemoje gaminasi biologiškai aktyvios medžiagos, kurios kelia nuotaiką.

Labai svarbu paminėti, kad jeigu pratimai yra atliekami netaisyklingai, tai tik pablogintų situaciją. Nes išsiderinę fiziologiniai judėjimo būdai tik pagilės juos atliekant dažnai, ir su svoriais. Todėl labai svarbu neskubėti ir duoti savo kūnui laiko atstatyti taisyklingą sąnarių ir raumenų padėtį.

 

balandžio 2, 2018

Joga aukštyn kojom